اصول حریم خصوصی و امنیتی شرکت ویرا تکنولوژی نوین
سیاست های حفظ حریم خصوصی در قالب یک سند الکترونیکی و به عنوان قرارداد الکترونیکی (سند قانونی بین کاربر و شرکت ویرا تکنولوژی نوین) در جهت احترام به حریم شخصی کاربران سایت تنظیم شده است.

ما حریم خصوصی‌ای ایجاد می‌کنیم . این مسئولیتی است که با ایجاد وتولید محصولات ودسترس‌پذیری برای همه همراه است. وپشتوانه خوبی برای آینده کاری مان است. ما به این اصول اتکا داریم تا معیاری برای محصولات، روندها و کارکنانمان برای محرمانه، ایمن و مصون نگه‌داشتن داده‌های کاربرانمان باشد.
۱. احترام گذاشتن به کاربرانمان. محترم شمردن حریم خصوصی آن‌ها.
– ما معتقدیم این اصول جدایی‌ناپذیرند. این اصول، درمجموع بیانگر باوری واحد و محوری است که از ابتدا بر هرآنچه تولیدو ساخته‌ایم و هرآنچه از این پس خواهیم ساخت، تأثیر گذاشته و می‌گذارد. وقتی افراد از محصولات ما استفاده می‌کنند، به ما اعتماد می‌کنند و ما موظفیم از اطلاعاتشان در راستای روابط دو طرفه استفاده کنیم. واز نحوه استفاده و محافظت از آن‌ها بااحتیاط عمل کنیم.
۲. شفاف عمل کردن درباره داده‌هایی که جمع‌آوری می‌کنیم و علت جمع‌آوری آن‌ها.
-برای کمک به کاربران جهت تصمیم‌گیری آگاهانه درباره نحوه استفاده از محصولات.خدمات .گارانتی وپشتیبانی.
۳. نفروختن اطلاعات شخصی کاربران به هیچ‌کس و به‌هیچ‌وجه.
– ما از داده‌ها استفاده می‌کنیم تا محصولات را تا حد ممکن مفیدتر کنیم.واز نظرات وپیشنهادات شما در بهبودکیفیت وخدمات بهتراستفاده کنیم. مهم است توضیح دهیم اطلاعات شخصی کاربرانمان مطلقاً فروخته نمی‌شود.
۴. دادن اختیار به کاربران برای مرور، انتقال یا حذف داده‌هایشان.
– ما معتقدیم همه کاربران باید – در هرزمانی و به هر دلیلی – به اطلاعات شخصی‌ای که در اختیارما گذاشته‌اند، دسترسی داشته باشند. حذف کل آن‌ها را برایشان آسان‌تر کنیم.
۵.تعبیه قوی‌ترین فناوری‌های امنیتی دروب سایت این شرکت
_احترام به حریم خصوصی کاربرانمان یعنی محافظت از داده‌هایی که براساس اعتماد در اختیارمان گذاشته‌اند. برای اینکه وب سایت را امن نگه داریم ازطراحی و به‌خدمت گرفتن یکی از پیشرفته‌ترین زیرساخت‌های امنیتی درایران وجهان استفاده کرده ایم . این یعنی، تقویت مداوم فناوری‌های امنیتیِ داخلی‌مان برای تشخیص تهدیدهای اینترنتی و جلوگیری از رشد آن‌ها، پیش از آنکه به کاربران ما دسترسی یابند.
۶. سرمشق بودن در ارتقای امنیت آنلاین برای همه.
-وب سایت ما دارای گواهینامه بین المللیOV-SSL هست. این گواهینامه در وب سایت شرکت قابل رویت است…..