دسته‌بندی نشده

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب

آب شیرین و قابل شرب برای مصرف انسان تنها 3 درصد از کل آ بهای روی کره زمین را تشکیل میدهد. 97 درصد بقیه درون دریاها بوده، در یخ های قطبی مسدود شده ، در یخچال ها قرار داشته، به صورت برف بوده و یا درون اتمسفر یا خاک پخش شده است. در میان صاحب نظران توافق رو به رشدی وجود دارد که جمعیت جهان با بحران آب روبه رو است.  در گزارش وضعیت آینده پروژه میلنیوم سازمان ملل آمده است که بیش از 700 میلیون نفر در سراسر جهان از کمبود آب رنج می برند و اگر کاری در این زمینه صورت نگیرد، این مقدار تا سال 2025 به 3  میلیارد نفر افزایش پیدا خواهد کرد. تخمین زده می شود که مصرف آب در جهان هر 20 سال دو برابر می شود؛ با این حال افزایش میزان تولید آب به اندازه ای نیست که این افزایش تقاضا را پاسخ دهد.

بنا بر گزارش سازمان ملل حداقل 1/ 1 میلیارد نفر در دنیا از دسترسی به آب سالم محروم بوده و 6/ 2 میلیارد نفر نیز از سیستم ابتدایی جمع آوری و تصفیه فاضلاب استفاده نمی کنند. بیش از نیمی از بیمارانی که در کل دنیا در بیمارستا نها بستری هستند، از بیمار یهایی همچون مالاریا، وبا، شیستوز ومیازیس و ملاخما رنج می برند که از طریق آب منتقل می شوند. روزانه هزاران کودک در اثر ابتلا به بیماری های مرتبط با آب از بین می روند. در برخی مناطق جهان وجود مواد سمی همچون آرسنیک و فلوئور در آب های زیرزمینی یک تهدید فزاینده به شمار می رود.

در سرتاسر جهان دسترسی تعداد بسیار زیادی از مردم فقیر به آب تمیز در حال تبدیل شدن به موضوعی بحرانی تر از دسترسی آن ها به بهداشت، آموزش یا حتی غذا است. مردم فقیر به آب به عنوان ورودی تولید (کشاورزی یا ساخت)، ابزاری برای زنده ماندن، حفظ سلامت و آسایش فیزیکی و اطمینان از یکپارچگی اکوسیستم (برای جنگلداری، ماهیگیری، چراندن احشام)  تکیه دارند. کمبود آب سالم مشکلات اقتصادی تعداد بسیار زیادی از مردم جهان و به خصوص فقیرترها را تهدید می کند.

اطمینان از دسترسی جوامع فقیر به آب تمیز و سیستم بهداشتی جمع آوری فاضلاب، همان گونه که در اهداف توسعه هزاره سازمان ملل (MDGs)اعلام شده است، معادل با اطمینان یافتن از دسترسی مردم فقیر به نیازهای اولیه است. از آنجایی که وجود آب برای بقا ضروری است، کمبود این ماده حیاتی آسایش و برابری اجتماعی را از بین می برد.

به خصوص در کشاورزیهای در حال توسعه، ارزشها و رسوم اجتماعی قدیمی و جا افتاده به دلیل تغییرات فناورانه سریع از قبل تحت فشار قرار گرفته اند. نابرابری های حاصل از این تغییر می تواند بافت اجتماعی جوامع را از بین برده و تنازع بر روی منابع کمیاب آبی را بدتر سازد. برای تمام انواع روش های تصفیه آب سه عامل اصلی روی بازار تأثیر دارند: کیفیت آب، مقدار آب، فرسوده شدن یا فقدان زیرساختهای آبی.

قانون آب آشامیدنی سالم ( SDWA)  تلاش می کند تا استانداردهای حاکم بر منابع آبی را تعیین کند. بر اساس این قانون مقدار مجازی برای رادیونوکلئیدها، مواد شیمیایی، تک یاخت های ها، کلیفرم ها، ویرو سها و مواد ذره ای تعیین شده است. قوانین ملی اولیه آب آشامیدنی  استانداردهای قانونی قابل اجرایی هستند که روی سازمان های آب آشامیدنی عمومی اعمال می شوند.

قوانین ملی ثانویه آب آشامیدنی ( دستگاه تصفیه آب خانگی )راهبردهای غیراجباری برای تنظیم آلایننده هایی هستند که می توانند اثرات آرایشی وبهداشتی داشته باشند؛ از جمله این اثرات می توان به تغییر رنگ پوست یا دندان و یا اثرات ذائقه های همچون طعم، بو یا رنگ آب آشامیدنی.عوامل بیماری زا میکروبی .آرسنیک .محصولات جانبی ضدعفونی کنندها وEDC ها اشاره کرد.

سازمان حفاظت محیط زیست ( EPA)  اجرای استانداردهای ثانویه را برای سامانه های آب پیشنهاد می کند، اما این پیشنهاد اجباری نیست.  سازمان بهداشت جهانی ( WHO ) بیشترین مقادیر مجاز آلایند ههای میکروبی و 128 ماده شیمیایی مضر را مشخص نموده است توسعه استانداردها و قوانین مربوط به آب آشامیدنی درون بستر زیست محیطی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی آن کشور است.

برخی کشورها از حد پیشنهاد شده توسط( WHO) فراتر رفته و استانداردها و قوانین سخت گیرانه تری برای آلاینده های میکروبی ، شیمیایی و رادیولوژیکی و ویژگی های ذائقه ای همچون بو، طعم و شفافیت آب وضع کرده اند. با این حال در بیشتر مناطق جهان استانداردهای قابل اجرا برای آب وجود ندارد.

36درصدازهموطنان عزیزمان نه تنها از حداقل استانداردهای اولیه آب محروند بلکه از منابع آلود همچون چشمه قنات ها و آب انبارها.مصرف میکنند وهر روز شاهد اتفاقاتی ناگوار در این زمینه هستیم شرکت ویرا تکنولوژی نوین به عنوان وارد کننده .تولید کننده ومونتاژدستگاههای تصفیه آب در راستای بهبود شرایط زندگی دراین مناطق بالاخص سلامت کودکان و زنان باردار درحال تامین قطعات از چند کمپانی خارجی(علاوه بر دستگاه تصفیه آب خانگی موجود تولید شده) جهت ساخت دستگاه تصفیه آب صنعتی با دبی بسیار بالا و استفاده از فیلترهای الیاف نانو .نانو کربنی واسمز معکوس غشایی با فنآوری نانودر حال مراحل اولیه است که در آیندهای نزدیک بر اساس اولویت منطقه ای رایگان در دسترس این عزیزان قرار خواهد گرفت.

اکنون بیشتر افراد در جوامع مختلف به این باور رسیده اند که داشتن دستگاه تصفبه آب در منزال آسودگی خاطر رابرای خود وخانواده فراهم می کند.

به همین منظور انتخاب دستگاه تصفیه آب کار تخصصی ودشواری است اما چیزی که به وضوح در سایت هاوفروشگاه های فروش مشاهد می شود.ین است که تمامی دستگاه ها مشابه هم وکپی برداری از برنده های خارجی است وهیچ کدام هم وارداتی نیستند.وچون شامل استاندارد اجباری نیستند از هیج قوانین ومقررات واستانداردی پیروی نمی کنند.پیشنهاد ما نداشتن دستگاه تصفیه آب بهتراز داشتن دستگاهی تقلبی وتجاری بامقاصد سودجویانه است.

دستگاههای مونتاژی شرکت ویراتکنولوژی نوین ازبهترین کیفیت.فیلترهای صددرصد وارداتی ارگانیک.مهندسی وفناوری پیشرفته .بدونه مشابه وارداتی یا داخلی .کاملا منحصر به فرد.دارای مجوز وزارت صنعت .معدن وتجارت.ثبت برند. ثبت مالکیت صنعتی .بدونه رقیب در بازار به دلیل متفاوت بودن قطعات .چیندمان.وتکنولوژی به روز.گارانتی اصلی 2ساله وخدمات وپشتیبانی گسترده  وهزاران امتیاز دیگر..پیشنهاد ما به شماست.

جهت مشاوره با کارشناسان ما درتماس باشید

شماره تماس : 02166864225 – 02166890181

موبایل : 09121150312-09912507789

واتساپ : 09912507789  تلگرام : Viratechnologynovin@

اینستاگرام : viratec_vtn@   آدرس ایمیل: info@viratechnologynovin.com


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *